4.9
based on 164 reviews

Mara is zeer vakkundig en super lief. Ze heeft een zeer uitgebreid assortiment aan nagellak kleuren en je krijgt altijd een heerlijke koffie of thee met wat lekkers. Een feestje om daar weer met mooie nieuwe voeten en/of handen naar buiten te lopen.

Hanne - almost 3 years ago
marieke - almost 3 years ago

Mara did a great job and was very patient with me as I am still learning dutch. One of my nails was crushed as a child so looks a little wonky and Mara went the extra mile for me with it and was very careful as it is sensative ❤️ will be returning!

Bek - almost 3 years ago

Fijn geholpen, heel vriendelijk en kundig.

Debbie - almost 3 years ago

Mara is very lovely, friendly and does a great job! She is very talented!

Cecilia - almost 3 years ago

mara is een fantastische nagel stiliste! Aanrader

Claire - almost 3 years ago

Mara heeft deze keer mijn nagels met Biab gedaan ipv gel lac. ik ben benieuwd hoe lang deze blijft zitten de gel lac heeft 2 tot 2 1/2 week gezeten. Het ziet er weer prachtig uit! Ik heb deze keer voor baby pink gekozen! Mara is altijd zeer secuur en werkt netjes! dank je wel weer!

Vanessa - almost 3 years ago

Vriendelijke vrouw

Valery - almost 3 years ago

Mara was great, my nails have never looked better!

Nichay - almost 3 years ago

Super fijne behandeling, mijn nagels zien er weer prachtig uit!

Julia - almost 3 years ago