It was a nice experience. The staff was nice and careful.
Mijn pedicure is met veel rust en nauwkeurigheid gedaan, heb er echt van genoten en geniet nu van een prachtig resultaat. Mara was superlief en het was erg prettig in de salon. Ik kom zeker terug!
Zeer tevreden over BIAB
Nog nooit zo’n mooie biab gehad & Mara gaat heel secuur te werk. Een erg fijne salon & professionele medewerkers. Ik ben iig heel tevreden!
Service is erg goed, pedi is uitstekend!
Mara is erg vriendelijk en secuur.
My pedicure experience was really nice. Mara is a lovely person and pays close attention to your treatment. They also have a range of colours.
Was amazing. I always come back. Thanks MARA. Now i am ready to have my labor with beautiful nails.
Hele fijne behandeling. Nagels zijn nog nooit zo mooi geweest!