4.9
based on 164 reviews

It was a nice experience. The staff was nice and careful.

Henriette - over 2 years ago

Mijn pedicure is met veel rust en nauwkeurigheid gedaan, heb er echt van genoten en geniet nu van een prachtig resultaat. Mara was superlief en het was erg prettig in de salon. Ik kom zeker terug!

Suili - over 2 years ago

Zeer tevreden over BIAB

Denise - over 2 years ago
Veronica - almost 3 years ago

Nog nooit zo’n mooie biab gehad & Mara gaat heel secuur te werk. Een erg fijne salon & professionele medewerkers. Ik ben iig heel tevreden!

Aïda - almost 3 years ago

Service is erg goed, pedi is uitstekend!

Karim - almost 3 years ago

Mara is erg vriendelijk en secuur.

Renettha - almost 3 years ago

My pedicure experience was really nice. Mara is a lovely person and pays close attention to your treatment. They also have a range of colours.

Nicola - almost 3 years ago

Was amazing. I always come back. Thanks MARA. Now i am ready to have my labor with beautiful nails.

Vanessa - almost 3 years ago

Hele fijne behandeling. Nagels zijn nog nooit zo mooi geweest!

Gabriëlle - almost 3 years ago