4.9
based on 164 reviews
Christel - over 2 years ago

Mara is the best! She puts the treat in treatment

Antoinette - over 2 years ago

Mijn nagels zien er super goed uit! Precies wat ik wilde :)

Maud - over 2 years ago

Mara stelt me echt op m’n gemak, heeft een extra kacheltje neergezet en gaat voortvarend te werk; is nauwkeurig en gefocust, waardoor ik me volledig over geef aan haar kundigheid! Ook is ze erg zorgzaam en zorgt ervoor dat ik weet ingepakt en wel de salon verlaat!

marjanne - over 2 years ago
Marcella - over 2 years ago

Mara is an amazing professional, very kind and caring! My nails look amazing even after several days after the work. I totally recommend hers services.

Ana - over 2 years ago
Meritxell - over 2 years ago

Mijn nagels zijn in het afgelopen half jaar zoveel sterker en mooier geworden door alle behandelingen bij Mara.

Gabriëlle - over 2 years ago

Hele nette manicure. Lief ontvangst!

Celine - over 2 years ago

Top!

Ljusi - over 2 years ago