4.9
based on 164 reviews

Very nice, thank you

Denitsa - over 2 years ago
Linette - over 2 years ago

Very nice person however shaping is a tad bit uneven otherwise all good.

Eva - over 2 years ago

na

alina - over 2 years ago

Best Best Best!!! Wonderful communication to ensure one is aware of the new venue

Antoinette - over 2 years ago

Best in Haarlem! I don’t go anywhere else anymore.

Antoinette - over 2 years ago

Incredible. She is really nice and his work is incredible

Flor - over 2 years ago

Zeer goede ervaring, ondanks het feit dat ik te laat kwam, heeft ze de behandeling vakkundig uitgevoerd. Erg blij met het resultaat en haar als warm persoon!

marjanne - over 2 years ago

You feel special at Mara’s. Going here is a treat, as treatments should be

Antoinette - over 2 years ago

Mijn nagels zijn weer prachtig. Heel blij mee!

Gabriëlle - over 2 years ago