Very good
Vieronika
-
about 1 year ago
Goede kwaliteit en erg vriendelijk!
Annelieke
-
about 1 year ago
Mara is a lovely person with great professionalism
Nastya
-
about 1 year ago
Susanna
-
about 1 year ago
Mara is lovely, very detail oriented and super nice person
Melanie
-
about 1 year ago
Josine
-
over 1 year ago
Top !
Annelieke
-
over 1 year ago
Ani
-
over 1 year ago
Weer heel fijn. Heb gekozen voor gewone nagellak. De salon van Mara is een van de weinige salons waar dit kan. Ik ga zeker weer terug naar Mara voor mijn nagels!
Audrey
-
over 1 year ago
Voor Mara gekozen omdat je bij haar kunt kiezen voor gewone nagellak. Ik heb dus gewone nagellak gekozen ipv gellac. Fijne manicure, zorgvuldig gelakt en fijne benadering door Mara.
Audrey
-
over 1 year ago