4.9
based on 164 reviews

As always, top treatment with Mara. Everything was effect.

Cecilia - 3 months ago

Hele fijne salon! Super blij met mijn nagels en ik voelde me helemaal op mijn gemak bij Mara 🥰

Rowan - 4 months ago

Goede kwaliteit ! En vriendelijk 😉

Annelieke - 4 months ago

Perfect pedicure with Mara! Very professional treatment.

Cecilia - 7 months ago

Professioneel en warm

Annelieke - 7 months ago
Roos - 8 months ago

Thank you

Mariya - 8 months ago

Wonderful job. Mara was gentle and did exactly what I wanted even though there was a language barrier.

Laura-Jane - 8 months ago

Mijn eerste bezoek aan Mara - ze is een hele fijne, warme & kundige dame. Ik had nogal bouwvakkers handen & ze heeft ze weer keurig en presentabel gemaakt, heel blij mee.

Marielle - 8 months ago

Ik ben ontzettend blij met mijn nagels! Mara is heel professioneel en werkt met veel zorg en aandacht. Ze luistert goed naar mijn wensen en denkt met me mee. Het resultaat is altijd prachtig. Een echte aanrader!

Laura - 9 months ago